Продавець Infan.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
515 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення При виявленні у Вашому замовленні товару неналежної якості Ви маєте право на заміну або повернення цього товару в установленому порядку відповідно до "Закону про захист прав споживачів" (Постанова Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.94 р). Повернення товару належної якості проводиться протягом 14 днів, крім дня купівлі, якщо він був у вживанні і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі характеристики, пломби, ярлики. Обмін товару відбувається після погодження. Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" покупець має право обміняти або повернути товар назад у магазин у період 14 днів. Є 2 випадки повернення та обміну: товарів з нестачею (неналежної якості) та товари належної якості, які з якихось причин не підійшли покупцю. Обмін та повернення товарів неналежної якості (з відсутністю). Покупець має право повернути товар назад протягом 14 днів із моменту покупки. Для оформлення необхідно зв'язатися з нами за контактами, вказаними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення повернення. Менеджер підкаже, як надіслати товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення. Якщо нестача підтвердилася, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар. Процес обміну або повернення зазвичай займає до 7 робочих днів, ми отримуємо товар, надсилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту, вказану в запиті. У такому разі зворотну доставку ми оплачуємо. Обмін та повернення товарів належної якості (за бажанням покупця). До повернення або обміну товарів належної якості приймаються товари, які мають товарний вигляд та збережену заводську упаковку! Покупець має право обміняти або повернути товар упродовж 14 днів з моменту покупки. Для оформлення повернення товару потрібно зв'язатися з нами за контактами, вказаними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення. Менеджер підкаже, як надіслати товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення. Процес обміну або повернення зазвичай займає до 7 робочих днів, ми отримуємо товар, надсилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту, вказану в запиті. У такому разі зворотну доставку оплачує покупець. У такому разі зворотну доставку оплачує покупець. У нашому інтернет-магазині можна повернути або обміняти будь-який куплений у нас товар.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner